Jaunumi

Publicitāte NMG interneta portālos iegūst arvien plašāku popularitāti

Reaģējot uz straujo interneta tehnoloģiju attīstību un pieaugošām lasītāju prasībām, piedāvājot aizraujošu un kvalitatīvu saturu, arvien veiksmīgāk attīstās arī Nacionālās mediju grupas (NMG) interneta portāli – papildus to pilnveidošanas darbiem, strauji pieaudzis arī to lasītāju skaits.
 
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar ziņu, viedokļu, dažādu nozaru un beidzot ar izklaides interneta resursiem.
 
Desmit gadu laikā, kopš darbību uzsākusi NMG, interneta portāli pilnveidojuši ne tikai savu vizuālo izskatu un tehniskās iespējas, bet pieaudzis arī to lasītāju skaits.
 
Populārākais raksts NMG interneta portālos ir “Tautas Balss” publikācija par loteriju "SuperBingo" ar 67 500 skatījumiem, kam seko Labdien.lv raksts par maestro Raimonda Paula izteikumiem saistībā ar vēlēšanām, ar 14 500 skatījumiem.” Pēdējos mēnešos popularitāti lasītāju vidū izpelnījies arī Ekonomika.lv publicētais raksts, kas satur Ventspils mēra Aivara Lemberga viedokli par pašreizējo situāciju valdībā ar 13 000 skatījumiem, savukārt portālā “Dienas Ziņas” populārākais raksts ir par atalgojuma palielināšanas perspektīvām ar 8 000 skatījumiem.
 
Straujā attīstība un satura daudzveidība gan nav vienīgais, ar ko NMG pārsteidz. Tāpat mediju grupa savos interneta resursos nodrošina arī reklāmas un publicitātes iespējas, kuras izmanto arvien vairāk uzņēmēju. Tā kā NMG sastāv no dažādu specifikāciju portāliem, tas padara auditoriju vieglāk segmentējamu, līdz ar to uzņēmumiem ir daudz vieglāk sev vēlamo ziņojumu ar reklāmas un publicitātes palīdzību nodot konkrētai mērķa auditorijai, tāpēc komunikācija ir daudz efektīvāka.
 
Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to sociālo tīklu auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī.